Interactie tussen merk en consument is belangrijk. Door verschillende communicatiemiddelen in te zetten probeer je loyaliteit en interesse van potentiele klanten te stimuleren. Daarbij zijn live experiences of fysiek contact met merk of product onmisbaar. Met merkactivatie activeren we jouw merk door gebruikt te maken van het populaire escape-fenomeen.
Een succesvolle merkactivatie start met het achterhalen van de interesses, motivaties en behoeften van de doelgroep. Wanneer deze zaken in beeld zijn gebracht kan een passende activiteit ontwikkeld worden.
Escape-boxes hebben het grote voordeel dat ze een breed publiek aanspreken en een erg flexibel spelontwerp bieden. Zo is het mogelijk om het eigenlijke product te verwerken in de escaperoom of escape game.
Je zou terecht kunnen opmerken dat de meeste escaperooms 1 uur duren. Dat is natuurlijk veel te lang voor een activatie van jouw merk. Bij escape-boxes ontwikkelden we al escapegames die 10 minuten duren. Hierbij staat een korte intense escape-beleving centraal. Op deze manier bieden we een unieke activatie van je merk.
Interessant? Lees verder hoe Escape-Boxes je kan helpen klanten te bereiken.
Ons doel: een succeservaring creëren waarbij jouw merk centraal staat. Beter kan je niet hebben, toch?
Iedereen heeft al van een escaperoom gehoord. Daarom heeft het spel geen verdere uitleg nodig en kunnen we de focus vooral leggen op de ervaring van het merk.
Een escaperoom speel je nooit alleen. We creëren een merk activatie waarbij we vriendengroepen aanspreken. Wanneer één van de vrienden positief wordt verrast door het merk kan dit op langere termijn overgedragen worden op de andere vrienden.